Методична рада: Формувальне оцінювання як супутник учительства й учнівства в 5-7 класах НУШ
11.01.2025У Вінницькому ліцеї №4 відбулася методична рада на тему: “Практичне застосування формувального оцінювання в 5-7 класах НУШ”.
Захід став майданчиком для обміну досвідом, ідей та реальних практик, що допомагають зробити процес навчання цікавим, прозорим і ефективним як для учнів, так і для вчителів.
Що обговорювали?
Сутність формувального оцінювання: як воно сприяє розумінню учнем власного прогресу.
Елементи та техніки, які працюють у реальних умовах.
Роль учителя як фасилітатора: підтримка та розвиток навичок самооцінювання й взаємооцінювання в учнів.
Інтеграція оцінювання в освітній процес: використання оцінювання не лише як інструменту контролю, а як мотиватора до навчання.
Висновки та рекомендації:
Формувальне оцінювання не лише полегшує навчальний процес, а й сприяє формуванню відповідальності та самоорганізації в учнів.
Потрібно розробляти індивідуальні підходи до оцінювання, враховуючи рівень підготовки та темп розвитку кожного учня.
Важливо розвивати співпрацю між учнями через взаємооцінювання та групові завдання.
Ця зустріч ще раз підтвердила, що формувальне оцінювання — це не просто вимога НУШ, а потужний інструмент для розвитку гармонійних відносин між учителями та учнями.
Дякуємо всім колегам @Maria Dovosheia, Тетяні Міхаліні, Марині Тарасюк, Ользі Святій, Оксані Нідзельській, Сніжані Подолужній, Тетяні Щур за активну участь, корисні ідеї та прості практичні техніки! Разом продовжуємо вдосконалювати освітній процес, адже sharing is caring.