Філософський стіл "Вкрадена культура"
Філософський стіл "Вкрадена культура"
Транслюючи власні знання, вчитель формує відповідний світогляд молодого покоління. Сьогодні можна спостерігати розбіжності перебігу історичних подій та перекручування фактів історії, які кожен може використати у власних інтересах, тим самим викликати відповідне ставлення українців до історії власної держави.  З 1 по 12 січня учитель історії Євген Тюлєнєв спільно з учнями 9-х класів провів філософський стіл "Вкрадена...
ЧИТАТИ ДАЛІ
Ліцейний проєкт "Місія Л"
Ліцейний проєкт "Місія Л"
Друзі, продовжуємо розповідати вам про реалізацію ліцейного проєкту "Місія Л". Так, сьогодні учні нашого закладу мали неймовірно цікаву зустріч з Олександром Ляшко на тему: «Спосіб самореалізації молоді у воєнний час». Ліцеїсти були не лише слухачами, а й активно вели дискусію, ставили запитання та долучалися до діалогу)) Маємо лише позитивні відгуки та запитання: «Коли буде наступна...
ЧИТАТИ ДАЛІ
Учні відвідали інформаційно-просвітницький захід «Головний ідеолог українського руху в другій половині ХІХ століття»
Учні відвідали інформаційно-просвітницький захід «Головний ідеолог українського руху в другій половині ХІХ століття»
16 січня учнівський колектив 10-А класу разом із класним керівником Олександром Ганопольським відвідали інформаційно-просвітницький захід «Головний ідеолог українського руху в другій половині ХІХ століття» до 190 -річчя від дня народження Володимира Антоновича - громадського політичного діяча, історика, етнографа археолога, який відбувся у Вінницькій обласній універсальній наукової бібліотеці ім. В.Отамановського. На учнів чекала зустріч з лектором...
ЧИТАТИ ДАЛІ
Для батьків учнів 5-х класів проведено «Батьківський коворкінг»
Для батьків учнів 5-х класів проведено «Батьківський коворкінг»
Вже другий рік поспіль проводимо збори для батьків учнів 5-х класів у новому форматі «Батьківський коворкінг». 11 січня батьки п’ятикласників стали учасниками інноваційного формату проведення батьківських зборів, а саме «Батьківського коворкінгу». Така форма роботи ґрунтується на педагогіці партнерства та продуктивному діалозі. Основою зборів стало питання наступності та адаптації школярів до освітнього процесу. Цікавою формою проведення...
ЧИТАТИ ДАЛІ