Всеукраїнський проєкт #ОсновиЗдоровогоХарчування
Всеукраїнський проєкт #ОсновиЗдоровогоХарчування
Вітаємо з перемогою у Всеукраїнському проєкті #ОсновиЗдоровогоХарчування учнів 1-В класу їх класного керівника Матюхову Наталію Анатоліївну. Харчування школярів відіграє важливу роль в питанні повноцінного розвитку і зростання. Воно не тільки сприяє загальному зміцненню організму, а й впливає на їхню працездатність і успішність. Переможці нагороджені від ЮНІСЕФ ігровим набором з теми здорового харчування для учнів молодшої...
ЧИТАТИ ДАЛІ
Перше засідання команди психолого-педагогічного супроводу з питань інклюзивної освіти.
Перше засідання команди психолого-педагогічного супроводу з питань інклюзивної освіти.
6 жовтня у КЗ « Вінницький ліцей 4 ім. Д.І. Менделєєва» відбулося перше засідання команди психолого-педагогічного супроводу з питань інклюзивної освіти. Участь у засіданні взяли директор ліцею Важова О.Й., заступники директора Крикун А.С. та Стебньовска А.В., представники ІРЦ №1, Шведова Т.І. -практичний психолог, Мандренко О. М.-соціальний педагог, вчителі початкових класів Матюхова Н.А. та Лебідь В.М.,...
ЧИТАТИ ДАЛІ
Всеукраїнський конкурс «Педагог – новатор»
Всеукраїнський конкурс «Педагог – новатор»
Вітаємо з перемогою у щорічному Всеукраїнському конкурсі «Педагог – новатор» вчителів нашого ліцею. Конкурс проводиться з метою виявлення обдарованих педагогів-новаторів, тих, хто впроваджує та використовує на професійному рівні інформаційні технології навчання в навчальному процесі. У номінації "Інноваційний прорив" призові місця отримали: II - місце - вчитель початкових класів Міхаліна Тетяна Сергіївна; ІІІ - місце -...
ЧИТАТИ ДАЛІ
Сила єднання!
Сила єднання!
5 жовтня у ліцеї стартував проєкт "Сила єднання" в рамках міського проєкту #Покоління_непереможних_UA", який реалізовується протягом вересня-грудня 2022року. Головною метою проєкту є соціально-емоційна підтримка ВПО та дітей постраждалих від воєнних дій, сприяння інтеграції учнів даної категорії з громадою ліцею. Зустріч відбувалась по віковим категоріям учнів. Діти мали можливість познайомитись, обравши собі пару, вчились формувати довіру...
ЧИТАТИ ДАЛІ