Стратегічна мета ліцею

Метою стратегії розвитку ліцею є забезпечення високої якості освіти учнів Вінницького ліцею №4 відповідно до вимог реформи освіти і сучасних запитів громади на основі підвищення ефективності освітніх послуг за критеріями: доступність, якість, інноваційність, задоволення соціального запиту суспільства, виховання патріотизму, розповсюдження здорового способу життя, економічної ефективності, науковості, інформаційної відкритості, академічної доброчесності.

Основними стратегічними лініями визначено якісну освіту, інноваційність, модернізацію освітнього процесу й децентралізацію управління. Здійснення поставленої мети вимагає ефективного використання наявних ресурсів та вирішення комплексу завдань:

  • – удосконалення й ефективне функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти та підвищення результатів зовнішніх експертних індикаторів рівня освіти в гімназії;
  • – забезпечити умови втілення й розвитку Концепції «Нова українська школа», упровадження нових державних стандартів;
  • – запровадити навчання за нетиповими освітніми програмами;
  • – підвищити якість освітніх послуг;
  • – розширити допрофільну освіту;
  • – реалізовувати програму «Здорова Україна»;
  • – створити коворкінг-центр для реалізації учнівських стартапів;
  • – створити механізм реалізації та професійного вдосконалення педагогічної майстерності через систему методичної роботи, розвиток ділового партнерства, підвищення фахового рівня педагогів, як агентів змін, підтвердження soft skils;
  • – сприяти децентралізації управління та забезпеченню партнерства в громадському управлінні й контролі, учнівському самоврядуванні;
  • – здійснювати модернізацією освітнього середовища: створення сприятливих умов для реалізації освітніх і розвивальних проєктів ліцею, зокрема: простір під відкритим небом «Eko Smart Courtyard»; ресурсна кімната, інформаційно-ресурсний центр (бібліотечний хаб); природничо-математична STEM лабораторія;
  • – формування атмосфери психологічного комфорту, фізичної та екологічної безпеки учасників освітнього процесу, застосування сучасних освітніх технологій, у тому числі дистанційних, E-learning, STEM-освіти, гейміфікації;
  • – розвиток технологій дистанційного і змішаного навчання;
  • – сприяти навчанню педагогів в умовах пандемії, воєнного стану оволодіння педагогічними працівниками комп’ютерними технологіями, удосконалення технічного забезпечення закладу для реалізації технології дистанційного навчання, спрямування підвищення кваліфікації педагогічних працівників на оволодіння технологіями дистанційного та змішаного навчання.

 

Терміни реалізації.

Стратегія розвитку гімназії має бути реалізована за два роки з 2022 року по 2024 рік у два етапи:

І етап – проєктний, частково діяльнісний (2022-2023 роки);

ІІ етап – діяльнісний та аналітично-плановий (2023-2024 роки).