Інклюзивне навчання
Нормативно – правова база у сфері інклюзивної освіти
«Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей» (Концепція розвитку інклюзивної освіти. Наказ МОН від 01.10.2010 № 912).
Інклюзивне освітнє середовище — це сукупність умов, способів і засобів їх реалізації для спільного навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти з урахуванням їхніх потреб та можливостей. У закладі функціонує сучасна ресурсна кімната, що дає можливість забезпечити корекційно-розвивальні заняття для дітей з особливими освітніми потребами.
У КЗ “Вінницький ліцей №4” функціонує 7 класів з інклюзивною формою навчання:
2-А клас, асистентка – Бартвіцька Лариса Іванівна;
2-Б клас, асистентки – Олійник Віоліна Миколаївна, Доценко Тетяна Іванівна;
2-В клас, асистентка – Трачук Олена Олегівна;
3-В клас, асистентки – Лебідь Валентина Миколаївна, Ігнатушко Тетяна Павлівна;
4-Г клас, асистентки – Теплякова Світлана Юріївна, Бринзак Богдана Вікторівна;
6-В клас, асистентка – Мельничук Катерина Миколаївна;
6-Г клас, асистентки – Волковська Людмила Анатоліївна, Жовнір Римма Вікторівна.