Педагогічна рада ліцею «Інтеграція навчання як успішний кейс реалізації Концепції НУШ»
28.03.202427 березня відбулася нестандартна педагогічна рада ліцею «Інтеграція навчання як успішний кейс реалізації Концепції НУШ».
В першому етапі відбувся обмін досвідом між педагогами з наступних питань:
– “Інтеграція навчання – сучасний кейс навчання НУШ” (спікери Алла Стебньовська, заступник директора; Лариса Джеджула, учителька української мови та літератури);
– “Інтеграція уроку з української мови, образотворчого та музичного мистецтв” (Світлана Подолян, учителька початкової школи);
– “Інтегровані уроки у початковій школі ” (Тетяна Глєбова, учителька початкової школи);
– “Реалізація міжпредметної інтеграції зарубіжної літератури в освітньому процесі” (Рімма Жовнір, учителька зарубіжної літератури);
– “Реалізація міжпредметної інтеграції в освітньому процесі. Формування способу дії. Інтеграція навичок” (Марина Тарасюк, учителька англійської мови);
– “Інтеграція навчального матеріалу на уроках математики” (Віта Білозор, Марина Радер, учителі математики).
Другим етапом, з метою обміну досвідом, було відвідано усім педагогічним складом нашого ліцею Тернопільський академічний ліцей «Українська гімназія імені І.Франка».
Приємною подією стало підписання меморандуму про співпрацю між двома освітніми закладами Тернопільський академічний ліцей “Українська гімназія імені Івана Франка” та КЗ «Вінницький ліцей №4».
Директор Федоруц Микола Васильович і його заступники ознайомили з роботою ліцею та провели змістовну екскурсію.
Директор Ольга Важова презентувала роботу нашого закладу. Під час зустрічі проведено практичний кейс з питань:
– «Робота з обдарованими дітьми»;
– «Надолуження освітніх втрат».
Засідання педагогічної ради пройшло в атмосфері живого ділового спілкування, обміну думками та відкриття шляху до нових вершин професійної майстерності.